Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Kurátoraink

Jedlicska Márton 40-Kinopravda-The-trouble-with-us-12 HoH_2 10346320_867475603326416_965816052745456260_n 7502 Szalai Ádám

On 09, Jan 2017 | In | By mate

Jedlicska Márton

Reklámszakember

Több mint tíz éve a reklámszakmában. Ez idő alatt megjárt két nagy magyar ügynökséget (BBDO, Young and Rubicam) majd elvégezte a Miami Ad Schoolt (ahol kétszer volt Top Dog, az iskola legjobbja), gyakorlatot szerzett több nagy nemzetközi cégnél (Saatchi and Saatchi/New York, Sapient/Nitro New York, Duval Guillaume/Brüsszel), blogot írt a világban szerzett tapasztalatairól (mymiamiadvice.blogspot.hu), dolgozott San Francisco-ban a Goodby Silverstein-nél, büszkén átvett számos magyar és nemzetközi díjat, segítettl megalapítani a Portfolio Night Budapestet és a Kreatív Utánpótlást, az első fiatal magyar kreatívokért dolgozó szervezetet. Mindemelett zsűritagként részt vett már több nemzetközi és hazai fesztiválon – ADC Global, New York Festival, Cristal, Golden Drum és Cannes Lions, ahol előadóként is részt vett.

Kadar Anna HoH_10 HoH_9 MEB_ARC_plakat_3_press Barabas Lorinc bw_Galgoczi Nemeth Kristof fotoja image_7 2

On 08, Jan 2017 | In | By mate

Kádár Anna

UNICEF Magyar Bizottság Kommunikációs igazgató

“November elején került az UNICEF Magyar Bizottság kommunikációs igazgatója. Előtte az Isobarnál stratégiai tervezőként két projekten dolgoztam együtt az Unicef MB-gal, amelyek hazai és nemzetközi kreatív díjakat nyertek. Évek óta vagyok önkéntesük és jótékony futókövet. Régi vágyam teljesült ezzel a pozícióval. Korábban a reklámszakmában dolgoztam statégiai tervezőként: az Isobar előtt igazán sokat a YR-nál. A Corvinus-on diplomáztam közgazdászként.”

Liptay Gabriella 1 duna4 Capa Központ_Jelentés_megnyitó (b-j_Kőrösi Orsolya, Forgács Péter, Esterházy Marcell, Mucsi Emese, Gerhes Gábor, Ami Barak) stafeta_dijatado_szinhazszines Tiszta szívvel Main photo

On 08, Jan 2017 | In | By mate

Liptay Gabriella

Közgazdász-szociológus, kommunikációs szakértő

“Tizenöt éven át elsősorban telekommunikációs profilú multinacionális cégeknél dolgoztam. Több mint 7 évig a Magyar Telekomnál töltöttem be kommunikációs vezetői pozíciókat, ahol feladataim között pl. a márkaváltások (T-Mobile, T-Home) illetve az egységes kommunikációs rendszer kialakítása és működtetése volt a legkülönlegesebb. Ezt megelőzően az Ericsson magyarországi cégének kommunikációs csapásirányait építettük ki kollégáimmal és a kommunikációs igazgatóságot vezettem szintén kb. 7 éven át, illetve később az Invitel kommunikációs területét irányítottam és a megújulás egyik felelős vezetője voltam.

Az elmúlt 5-6 évben főképp a kultúra, a turizmus, a kreatív ipar illetve az oktatás területén tevékenykedem. 2011-től a LibriShopline marketingvezetőjeként a cégcsoport kiépítésével, átalakításával, majd a többségi tulajdonos befektetői portfoliómenedzsmentjével, marketingstratégiai tanácsadással és projektmenedzsment-el foglalkoztam. 2015-ben a Design Terminál befektetői mediációs vezetőjeként a terület kialakításáért – később a vállalati befektetők mediációs területééért – feleltem. Ma az újjáalakult  Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációs igazgatójaként a kommunikációs terület kialakításáért, a professzionális működésért, a turisztikai arculat frissítésért dolgozom.

A fentiekkel párhuzamosan több izgalmas projekt kiépítésében, formálásában, átalakításában és eladásában vettem/szek részt, illetve 2014 őszén Csejtei B. Ildikóval közösen megalapítottuk az Independent Media Education Center (IMEC)-t, ahol gyakorlati PR és reklám képzéseket vezetünk a szakmai hazai legjobbjainak segítségével. Kurátorként évek óta aktív szerepet vállalok a NIOK (Nonprofit Információs és Oktató Központ), illetve a Ludwig Múzeum baráti körének elnökségében, segítem továbbá a Ferenczy Múzeumi Centrum újjáalakult működését és az Art Capital művészeti program formálását illetve több kulturális és innovációs projekt résztvevője, alakítója, mentora vagyok (így pl. ArtMarket Budapest, Magyar Állami Operaház Klub, a TEDxDanubia, Capilano Women stb. programjai). 2015 őszén megválasztottak a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagjai közé.”

Maróy Ákos_kék MTA-AcademyOfScience-Budapest_PhotoBy-KrisztianBODIS rsz_makerspace01 új HoH_különdíj 4szinfeat

On 07, Jan 2017 | In | By mate

Maróy Ákos

Startup alapító, média művész, aktivista

 

Ákos  technológia-orientált, művészeti valamint aktivista projektek között osztja meg az idejét. Ő az Aero Glass nevű startup megalapítója,  mely a kiterjesztett valóság (Augmented Reality) navigációs technika fejlesztését tűzte ki célul repülőgéppilóták számára, fejre szerelhető kijelző használatával. Az EU Edge nevű kiszervező céget is ő alapította, mely USA-beli és európai piacoknak dolgozik.   Ákos bio- és médiaművészeti alkotásai nemzetközi helyszínekre is eljutnak, mint, többek között, a Velencei Építész Biennálé, Prix Ars Electronica Festival,  és a Yamaguchi Center for Art & Media Japánban.  Ákos az atlatszo.hu társalapítója is, mely egy hazai független oknyomozó újságíró portál.

Megyesi Zsuzsa 12246679_1005147532857427_989605197952891311_n iPhone_o_product02 fessneki-1-of-13 cziffra fesztival 2016 no6 Rolly Polly spice shakers (1)

On 06, Jan 2017 | In | By mate

Megyesi Zsuzsa

Art Director 

Majd egy évtizeden át a Műcsarnok kurátora, rangos kortársművészeti folyóiratok szerkesztője. 2010 óta az A+Z  Design Studió art directora és társtervezője. A Dosgolpes hordozható flamenco táncpadló kitalálója.

Pőcze Balázs Practitioners_005 4-1 (1) A kézforma detektálása a SignAll rendszerben ez_legyen_a _featured_image HoH_6

On 05, Jan 2017 | In | By mate

Pőcze Balázs

Kreatív igazgató, Mito

“A Mito egyik alapítója, kreatív igazgatója vagyok. Békásmegyeren nőttem fel, általában melegítőben jártam iskolába. A C3-ban és a Műcsarnokban interneteztem, füzetbe gyűjtöttem a kedvenc website-jaimat. A legjobbakat ki is nyomtattam. Közel tív évig tévéztem; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgoztam a három nagy csatornánál. Voltam szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, lassan kilenc éve pedig a Mito kreatív csapatában, csapatán dolgozom. Marosi Gergő kollégámmal 2014-ben elindítottuk az Intrót, ahol a kreatív pályára vágyónak segítünk képbe kerülni.”

Németh Regina 4 HoH_különdíj image9 HoH_3 DSC_0830

On 05, Jan 2017 | In | By mate

Németh Regina

BVA Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. Ügyvezető

“2015. júliusa óta vezetem a fővárosi önkormányzat városarculattal foglalkozó cégét. Mindig is kommunikációs területen dolgoztam, azonban Budapesttel mint márkával foglalkozni egészen új és izgalmas szakmai kihívást jelent. Hiszek abban, hogy egy várost mint brandet nem csak a környezeti adottságai, infrastruktúrája, gasztronómiája határoz meg, hanem az itt élő emberek, kezdeményezések is formálják. Ebből fakadóan mindig érdeklődéssel figyelem az új projektek alakulását és a különböző alkotóközösségek munkáját. Bízom benne, hogy minden kezdeményezés, ami 2016-ban feltűnik a Highlights of Hungary-n, egy lépéssel közelebb kerül kitűzött céljaihoz.”

Strasser Orsolya HoH_8 echolalia2 MatokZsuzsi_web CF207665 edison_9

On 04, Jan 2017 | In | By mate

Strasser Orsolya

PS Magazin alapító, főszerkesztő

Strasser Orsolya öt évvel a PS Magazin megalapítását megelőzően az üzleti szférából sorolt át a kreatív iparba. A magazin a hazai kreatív szcéna olvasztótégelyeként egy egyedülálló platformot képvisel a piacon, a high fashion és az izgalmas kulturális, illetve művészeti témák mellett a társadalmi szerepvállalás fontosságát és az esélyegyenlőség kérdésköreit is boncolgató online és print orgánumként színes és újító szemléletű világot képvisel.

Orsi számos brand, mint a Matróz Balatonfüred vagy a The Magazine Hotel Budapest megalapítójaként öt évvel ezelőtt létrehozta a PS Creative Agency-t, amely PR szakemberekből, újságírókból és social media szakértőkből álló csapatával elsősorban kis- és középvállalkozásoknak nyújtott stratégiai kommunikációs tanácsadással, tartalmas és szerethető kontent integrált szemléletű előállításával foglalkozó butikügynökség.

Orsi emellett a Thomas Sabo ékszermárka magyarországi flagship üzletének tulajdonosaként egy nemzetközi márka képviseletének értékesítési- és marketing feladatait látja el.

620x229 KoranyiBudakeszi_98 BUSH6 6u8VFeESsWy4qeTcs HoH_5

On 04, Jan 2017 | In | By mate

Super Channel

“A Super Channel egy kreatív tartalomgyártó, tartalomfejlesztő csapat. Platform semleges szemlélettel, komplex eszköztárral közvetít értékeket a társadalom vagy annak kisebb közösségei felé. Folyamatosan kutatjuk az izgalmas, újszerű, különleges élményeket biztosító ötleteket, megoldásokat. Értékes kreatív tartalmat fejlesztünk, akciókat, produkciókat, online és offline megoldásokat tervezünk, és valósítunk meg, ösztönözzük a koprodukciókat, műfaji fúziókat, összekapcsoljuk a virtuális és a való világ történéseit. A kreatív világ alkotóival, szereplőivel, motívumaival dolgozunk. Kitalálunk, átcsomagolunk, újragondolunk, helyzetbe hozunk. Célunk a kreatív ipar különböző területein alkotó művészek és alkotóterületeik összefogása egy fajta csomópont, bázis létrehozásán keresztül.”

Szűcs Péter solis3 IMG_4040 kész termékek 4971 HoH_7

On 24, Jan 2016 | In | By mate

Szűcs Péter

Szerkesztő, újságíró, a PetersPlanet.travel utazási magazin megálmodója és főszerkesztője 

“15 évnyi magazinkészítés (Marie Claire, InStyle és Magyar Rádió) jutottam el oda, hogy megalkossam a  saját médiumomat, egy szórakoztató utazási magazint. A PetersPlanet.travel igazi szerelemprojekt. Egy olyan szórakoztató életmódmagazin, amely inspiráló utazásokon, embereken és a fotóimon  keresztülmesél arról, hogy mi az, ami szerintem igazán fontos az életben. Az egyik  üzenete, hogy bármit elérhetünk, és bárhová eljuthatunk, ha hiszünk benne és teszünk is érte. A másik üzenete, hogy a tolerancia tanulható, utazásaink során nemcsak szembenézhetünk, de le is bonthatjuk az előítéleteinket. Büszke vagyok arra, hogy legutóbbi fotókiállításom, a Perzsa portrékat bemutató Újradefiniált férfiasság című képanyag hasonló üzenete nemzetközi színtérre is eljutott.

Eredetileg kertésztechnikus vagyok, de a szüleimtől és a nagyszüleimtől is megtanultam a föld tiszteletét. Később az ELTE bölcsészkarán irodalmat, nyelvészetet, kulturális antropológiát és újságírást hallgattam. (Ebből majdnem egy évet Spanyolországban.) Több mint tizenöt éve dolgozom újságíróként, ebből öt évig a Magyar Rádió műhelyében készítettem magazinműsorokat, divatról, utazásról, irodalomról vagy a roma kultúráról.

Ezután szintén öt évig a Marie Claire vezetőszerkesztőjeként újabb riportokat és interjúkat készítettem. Sok világsztárral találkoztam abban az időben, a legemlékezetesebb beszélgetés a gitárművész Snétberger Ferenccel készült és a toleranciáról (is) szólt. Ekkor készítettem el az első, saját ötletből felépülő bookazinomat, a Fashion Issue-t. A budapesti szubkultúrákat kevertem össze a high end fashion világával és a magyar költészettel, illetve képzőművészettel. Az InStyle főszerkesztői pozíciója után indítottam el a PetersPlanet.travel magazint.”

 

Trellay Levente _MCK8564__s hoh-03 riosdiy16_2 kh-12 8-16-2016_014v2

On 19, Jan 2016 | In | By mate

Trellay Levente

Art Director, Telep art agency

“6 éve költöztem vissza Magyarországra, azt megelőzően Svájcban, Németországban és Ausztriában éltem és folytattam tanulmányokat a természettudományok, a design és az építészet területén. Ezt követően pár barátommal megalapítottunk egy “összművészeti-bemutatóteret”. Mindezt tettük azzal a céllal, hogy mindenféle kötöttség nélkül helyet teremtsünk olyan művészeknek és kiállításoknak, amik valóban előremutatók és a maguk nemében különlegesek. Így született meg ez a független “Off-space” aka. Telep Galéria.

A magam részéről, az “indirekt” dolgokban hiszek, ami nem a képembe tolja az üzenetét, hanem hátulról közelít, hagyja magát felfedezni, elgondolkodtat és ebben a folyamatban szinte a “történet” részévé válhatok.”