Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

MVM Edison LightUp! MVM Edison LightUp! MVM Edison LightUp! MVM Edison LightUp! MVM Edison LightUp!

On 24, Jan 2016 | In | By mate

MVM Edison LightUp!

 

Kampánycél: A magyarok múltban is megkerülhetetlenek voltak a technológiai innovációkban, ahogyan az innováció is megkerülhetetlen Magyarország jövőjében. Az MVM ezért az IBM szakmai támogatásával programot indított, amelynek célja egy olyan K+F+I-t támogató ökoszisztéma kiépítése, amely alkalmas a jelenleg hazánkban fellelhető energetikai és energiatudatossági ötletek, illetve hardver- és szoftverfejlesztésekkel, valamint a fenntartható designnal kapcsolatos kezdeményezések inkubálására.

A kampánnyal elsősorban a program első lépéseként meghirdetett pályázatban érintett ötletgazdákra fókuszálunk, de szeretnénk a legszélesebb körben is a magyar innovációs potenciálra irányítani a figyelmet.

Kreatívkoncepció„Lépj ki a fényre!” A kreatív koncepció központjában az áll, hogy a valódi innováció sokszor „sötétben dédelgetett” álom, amelynek kontúrjaihoz fényre, inspirációra és támogatásra van szükség. Az MVM EDISON Light Up! pályázat az első löketet biztosítja, ahogy azzal biztatja az innovátorokat: „mi már itt vagyunk”.Ahogy a filmünknek már az elején megjelenik: “Az ötlet olyan, mint amikor fényt gyújtunk a sötétségben.” Az ötlet felbukkanásával indulunk, hogy aztán a végén az innovátorok közösséghez érkezzünk meg. A szürreális, natúr térben játszódó fény-koreográfia alatt azonban sokkal megfoghatóbb történetek bontakoznak ki. Valódi hús-vér szereplők kezdik szimbolikusan megvalósítani ötleteiket.

A hirdetések célcsoportja az innovációs potenciált jelentő start-up-ok, spin-off-ok, kis- és középvállalkozások, illetve felsőoktatási hallgatók, magánszemélyek. Számunkra ők jelentik az ötletet, az energiát, a jövőt. Ezért igyekeztünk a hozzájuk tökéletesen illő, a klasszikus imázshirdetések helyett inkább a határokat feszegető kreatívokat készíteni. Bízunk benne, hogy a film nézői sokadik megtekintésre is találnak benne felfedezni valót.

 

Videó

 

A projektben résztvevők listája:

ALKOTÓK LISTÁJA:

Produkció: Produkciós cég: 235 Productions, Rendező / Producer: Juhász Péter, Ügyfélkapcsolati igazgató: Moór Valéria, Operatőr: Kirsch Gusztáv, Art director: Daniel Blik, Szereplők: Rochlitz Tamás, Szécsi Tímea, Kiss Anna, Németh Anna, Göndör László, Madarassy Szabó Csaba, Tóth Eszter, Csák Gergő, Richy, Szövegíró: Doman Gergő, Simity Miklós, Gyártásvezető: Kozma Liza, Rendezõasszisztens: Gyovai Zoltán, Vágó: Juhász Péter, Szabó Tamás, Stylist: Bognár Hajnalka, Felvételvezető 1: Henyei Csaba, Felvételvezető 2: Csiba Lilla, Látványtervező: Kiss Dorka, Berendező: Kiss Kata, Focus Puller: Takács József, Kameratechnikus: Gellén Balázs, DIT: Gradvolt Róbert, Fénytechnikus: Hudák Mihály, Fővilágosító: Szendrő András, Storyboard: Szabó Attila, Sminkes: Árpa Karolina, Fodrász: Radván Simon, Standby – kellék: Szatmáry Balázs, Utómunka Producer: Fésűs Réka – The ODDVFX, Artist: Gazsy Dániel, Graphic Designer: Daniel Blik, Fényelés: Vándor Ádám – Spájz, Zene: Kristijan Funaric, Kozma Kata, Narrátor: Kisfalusi Lehel, Aris Gerontakis, Hangutómunka – Sound design: Pejkó Balázs – Studio H, Werk film: Holecz Balázs, Werk fotó: Domokos Norbert, Projektoros vetítés: Kiégő Izzók, Besnyő Dániel

Megbízó: Megbízó: MVM Magyar Villamos Művek Zrt., Igazgató: dr. Bentzik Réka, kommunikációs és külügyi kapcsolatok igazgató, Kommunikációs vezető: Lázár László, kommunikációs osztályvezető, Fáber Dániel, PR vezető, Brand manager: Szomszéd Orsolya, kommunikációs menedzser

Ügynökség: Reklámügynökség: Trinity Communications, Ügyfélkapcsolati igazgató: Énekes Bence, Stratégiai igazgató: Molnár Csaba Gábor, Kreatív vezető: Konrád Bence, Sajtókapcsolati vezető: Nyakas Laura, Média igazgató: Nagy Kati, Account: Könyves-Ruzsányi Edit, Szövegíró: Doman Gergő, Médiatervező: Barna Orsolya, Stratégiai menedzser: Ősz-Varga Szabina

 

www.mvmedison.hu

facebook mvm edison

 

A projektet jelölő kurátor: Strasser Orsolya

A Young&Trinity által megálmodott videó az MVM Edison Light up! innovációs tehetségkutató pályázatának alkalmából készült. Az ügynökség mondhatni egyszerű, de nagyszerű ötlethez folyamodott, hiszen a sötétség és fényesség kontrasztjával játszott, ám mindazt drámai, hatásos módon vitték végbe. A videó kiválóan kommunikálja a pályázat mondanivalóját, miszerint az ötletek fényt gyújtanak az éjszakában, s a professzionális módon megtervezett fénykoreográfia magával ragadó módon képezi le határaik feszegetését.