Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

“Ott voltunk és ott leszünk a magyar sport nagy pillanatainál!” spot “Ott voltunk és ott leszünk a magyar sport nagy pillanatainál!” spot “Ott voltunk és ott leszünk a magyar sport nagy pillanatainál!” spot “Ott voltunk és ott leszünk a magyar sport nagy pillanatainál!” spot “Ott voltunk és ott leszünk a magyar sport nagy pillanatainál!” spot

On 02, Jan 2018 | In | By superchannel

“Ott voltunk és ott leszünk a magyar sport nagy pillanatainál!” spot

 

Kampánycél

A Szerencsejáték az idei évtől nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a sport, a kultúra és az egészségügy terén betöltött támogatói szerepvállalását önálló reklámkampányokon keresztül kommunikálja. A lottótársaság a lakosság körében több kutatást végzett, melyek alapján a magyarok elsősorban a nemzeti tulajdonú vállalatoktól várják el a társadalmilag fontos ügyek támogatását. A felmérésekből az is kiderült, hogy a Szerencsejáték játékosait büszkeséggel tölti el, hogy a játékok megvásárlása révén a hazai sportolókat is támogatják.

 

 

Spot

 

Kreatívkoncepció

A rendezői koncepció a szurkolói élményt igyekszik középpontba állítani, „annak néhol nyers, ösztönös megnyilvánulásaival és közösségformáló erejével” – írják. A film ezen kívül igyekszik felidézni ikonikus magyar sporttörténeti pillanatokat, melyek vizuálisan újragondolt, vagy éppen aktualizált archív felvételeken jelennek meg a filmben.

A rendezők – Juhász Péter és Miki 357 – a magyar zászló piros-fehér-zöld színeit igyekeztek többféleképp belevinni a filmbe, néha az egymást követő képek rajzolják egységgé, máskor egy-egy snittben szeparáltan jelennek meg.

A film egyelőre főként online felületeken fut, illetve van egy rádiós változata. Harminc másodperces tévészpot még nem készült belőle, de a Trinity tájékoztatása szerint lesz az is, de várhatóan csak jövőre.

 

Client:

Szerencsejáték Zrt.
Marketing and Communication Directory

 

Agency

Trinity Communications

Strategic director – Csaba Gábor Molnár
Creative head – Bence Konrád

Media director – Kati Nagy

Group account director – Kriszta Renáta Kolbe

 

Producion:

235 Productions

Producer – Péter Juhász, Liza Kozma

Director – Péter Juhász, Miki 357

Art director – Dániel Blik

DoP – Gábor Garai

1st AD – Sebastien Praznóczy

2nd AD – Andris Hárskuti

Editor – Tamás Szabó

Colorist – Lacó Gaál

Music  – Csaba Kalotás

Sound engineer – Balázs Pejkó

Production manager – Liza Kozma

Unit manager – Csaba Henyei

Gaffer – Zoltán ‘Gecco’ Kristoffy

2nd unit DoP – Károly Spáh

Producion designer – Richárd Illés

Stylist – Hajni Bognár

Set decoration –  Dorka Kiss, Kata Kiss

Location Manager – Gergõ Bakos, Máté Viktor

Client Service Director – Valéria Moór

Office manager – Borka Babócsai

Casting director – Szandra Tönkö

Make-up artist – Karolina Árpa

Hair dresser – Viktor Nagy

Grip – Janó Tóth

Street art artist – László Brunszko, István Dukai

Construcion – Ferenc Kulcsár

SFX – Robi  Horváth

Post production – ODDialogue

 

A projektet jelölő kurátor: Böszörményi Nagy Gergely

“De mit adtak nekünk a magyar graffitisek? Egyszer majd megírom a listát (hosszú lesz), addig is itt a legújabb mestermű ezúttal a Szerencsejáték Zrt. megbízásából, Miki357-tel a kamerák mögött, Blik Dani és Nikon Laci látomásos díszleteivel a szemeink előtt. Hollywoodi minőség, instant libabőr, első osztályú hazai.”