Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Samsung #SeeColors Samsung #SeeColors Samsung #SeeColors Samsung #SeeColors Samsung #SeeColors

On 24, Jan 2016 | In | By mate

Samsung #SeeColors

 

A Samsung a Colorlite® közreműködésével fejlesztette a SeeColors androidos mobil- és Tizen alapú Smart TV-s alkalmazáspárt, amelyeknek köszönhetően a színtévesztők – életükben először – a színlátókéhoz hasonló, gazdag színvilággal élvezhetik a televízió képernyőjén megjelenő tartalmakat. A Magyarországon született és kivitelezett ötletet a legrangosabb nemzetközi reklámfesztiválon, a Cannes Lions – on két kategóriában is elismerték. A zsűri a Samsung innovációját a legjobban kivitelezett mobileszközökre alapuló kreatív megoldásokat díjazó „Mobile – Networked/Connected mobile technology” kategóriában és a legjobban kivitelezett digitális megoldásokat díjazó „Digital Craft – Innovative use of technology” kategóriában is Bronz Oroszlán díjjal jutalmazta.

A 2016. május végétől a Galaxy App Store-ból ingyenesen letölthető mobilalkalmazás segítségével bárki könnyedén letesztelheti, hogy színtévesztő-e, és ha igen, melyik típusba tartozik (vörös, zöld vagy kék). A Samsung 2016-os új SUHD TV-in elérhető alkalmazás pedig a telefonos applikáció által mért értékeket felhasználva újrakalibrálja a tévé kijelzőjének színeit, amivel egyedi és korábban nem tapasztalt vizuális élményt nyújt a színtévesztőknek.

 

Videó

 

www.samsung.com

 

A projektet jelölő kurátor: Pőcze Balázs

A reklámra ritkán gondolunk úgy, mint valami, ami segíthet, jót tehet. A Samsung ötlete, bár nem egyértelmű, hogy megvalósult-e végül, jó példa arra, hogy egy márka egyszerre tud innovatívabb és szimpatikusabb lenni, ha talál valamit, amiben hitelesen és jól tud segíteni.