Jelölt 2020

This is Redy

Az ember egy napon felkel, menstruálni kezd, hamarabb, mint várta, nincs otthon semmije és támad egy ötlete. Majd az ötletet megvalósítja és kb. egy év alatt elad több, mint 10 000 darab menstruációs bugyit. Ez a Redy sztori, itt kezdődött minden. A this is Redy 2019 májusában indult, majd rövid időn belül szinte nem volt női lap, ami ne kapta volna fel a fejét az innovációra, megérkezett Magyarország első menstruációs bugyi márkája.Amire a Redy rámutat, hogy visszaszorítható a hulladéktermelés, mert van fenntartható és kényelmes megoldás! Egy nő egy évben átlag 416 db intim egyszer használatos terméket dob el, de ezek az eszközök leválthatóak fenntartható, bolygóbarát megoldásokkal, mint a menstruációs bugyi.Illetve itt az a tény is, hogy 5 db, azaz öt darab menstruációs termék létezik, miközben a világon szinte az összes aktív korú nő menstruál. Ez is azt mutatja a téma mennyire alulreprezentált. Nagyobb hangsúlyt kell adni a témának, ezért a This is Redy célul tűzte ki, hogy lebontsa a menstruációs tabuk köré épített masszív falakat, hogy átadjon egy olyan pozitív szemléletet is, miszerint a ciklus egy igazi szupererő! Your period is superpower - mondja a szlogenjük. Hiszen ha nincs menstruáció, nincs élet! A márka alapítóját Molnár Dórát a JOY magazin ökoharcosai közé választotta, az InStyle magazin szerint 2020-ban az 50 leginspirálóbb női közé tartozik. A Redy szeptemberben pedig a gróf Széchenyi családtól megkapta a 2020 Legsikeresebb fiatal vállalkozójának járó díjat tulajdonostársával, Tasnádi Ádámmal.

https://thisisredy.com/

https://www.facebook.com/thisisredy

63513afdc77c2a6997bda115_This-is-Redy.jpg
Martinkó József .jpg
Nagyköveti méltatás

Martinkó József

“Egy design innováció sikerét nem feltétlenül a piaci, az üzleti siker vagy az esztétikai hozzáadott érték határozza meg. A valóban sikeres design az élet számos területén képes kifejteni a hatását, átfogóbb civilizációs, ökológiai és a kulturális kérdésekre keres választ. Másfél év kutatás, tesztelés és fejlesztés után a Redy menstruációs fehérnemű egyaránt reflektál a női testtel kapcsolatos autonómia kérdésére, a testpozitív értékrend fontosságára, a hulladékmentesség kérdéskörére. A 100%-ban organikus alapanyagból készülő, mosható, többféle méretben, színben készülő fehérneműből nagyon rövid idő alatt tízezer darabot vásároltak meg nők, ami a menstruációs időszakban használt hagyományos eszközök környezeti terhelését is nagyban csökkenti amellett, hogy a nők számára olyan alternatívát kínál a menstruációs időszakban, ami illeszkedik a valódi igényeikhez.”

A nagykövet további jelöltjei